Düzenlenen çeşitli kampanyalarla insanları mektup yazmaya özendirmek isteyen PTT'nin özel hedef kitlesi çocuklar. PTT, yeni nesl seo e bir zamanların tek haberleşme aracı olan mektubu unutturmak istemiyor.
İletişim teknolojilerindeki hızlı gelişmeler ve özellikle internet ve cep telefonu kullanımının artmasıyla 'hatır mektubu' yok denilecek kadar azaldı. PTT'nin verilerine göre son 10 yılda gönderilen yurt içi ve yurt dışı mektup sayısı arttı. Ancak bu artışın tek sebebi ticari içerikli mektuplar. 2000 yılında yurt içi ve yurt dışına toplam 663 milyon 177 bin adet mektup gönderilirken, bu rakam 2008'de 1 milyar 45 milyon 163 bin olarak gerçekleşti. 2009'da 949 bin 556 adet, 2010 yılının ilk 8 aylık bölümünde ise 584 bin adet mektup postaya verildi. Mektup sayısındaki son 10 yıldaki artışa rağmen posta ve tebrik kartlarındaki azalış dikkat çekiyor.
Kategori : GÜNCEL