Memnun kalmazsanız paranız iade

  • Ana Sayfa
  • Memnun kalmazsanız paranız iade
Memnun kalmazsanız paranız iade
Numarasını taşıyanlara 1 aylık deneme süresi sonunda memnun kalınmaması durumunda paraları iade edilecek...Abone ol

Vodafone, ''Memnun Kalmazsanız Paranız İade'' kampanyası kapsamında numarasını ilk kez Vodafone'a taşıyan faturalı hat sahiplerine, 1 aylık deneme süresi sonunda memnun kalınmaması durumunda bir aylık konuşma bedelini iade edilecek.

Kampanyanın tanıtıldığı ve reklamlarda rol olan ''Selim'' karakterini canlandıran Oyuncu Şafak Sezer'in de katıldığı toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, kampanyaya, altyapıya duydukları güven ve 16,1 milyon memnun müşteriden aldıkları cesaretle başladıklarını kaydetti.

Kampanyanın Türk mobil iletişim sektörü için bir dönem noktası olduğunu vurgulayan Timuray, Vodafone Türkiye'nin, şebeke altyapısına yaptığı yatırımlar sayesinde kapsama altyapısını son 3 yılda 3 katına çıkarmış bir şirket olarak, kapsama kalitesine güvendiğini anlattı.

Müşteri deneyimini faaliyetlerinin odağına aldıklarını, bu konuda kendilerini deneyen yeni müşterilerine memnun kalmadıkları takdirde par google seo alarını iade edecek kadar iddialı olduklarını dile getiren Timuray, Türkiye'de müşterileri tarafından en çok tavsiye edilen mobil iletişim şirketinin Vodafone olmasının, abonelerin de kapsama kalitesinden ne kadar memnun olduklarını ortaya koyduğunu bildirdi.

Sürdürdükleri yatırımlarla optimize ettikleri fiyat/performans dengesini tüm kullanıcıların denemesine fırsat vermek istediklerini kaydeden Timuray, 18 ayda 2 milyar liralık yatırım gerçekleştirdiklerini kaydetti.

Timuray, sorular üzerine deneme yapan abonenin memnun kalmadığı takdirde eski operatörüne geri dönebileceğini söyledi.

-İADE 150 TL-

Kampanyanın ne zamana kadar süreceği ve iadede bir limit olup olmadığının sorulması üzerine Timuray, 9 Kasıma kadar geçerli olacak kampanya kapsamında 150 TL limit belirlediklerini, kampanyayla kalıcı olarak Vodafone'ye geçmeyi düşünen kitleyi hedeflediklerini söyledi.

Vodafone Türkiye Servis Güvencesi ve Network Operasyonları Bölüm Başkanı Wolfgang Wemhoff ise Vodafone'un Türkiye'de altyapısı ve hizmet kalitesiyle ilgili olarak, Vodafone'un şebeke optimizasyonu ve yönetiminde önde gelen operatör olduğunu, şebekelerini izlemek ve müşteri deneyimini ölçmek için son derece ileri teknolojili araç ve yöntemler kullandıklarını belirtti.

Dünya çapındaki ileri teknoloji araçlarla müşterilerinin her bir deneyiminin kalitesini kontrol edebildiklerini, 20 farklı servis için günde 100 bin otomatik test yapan 40 saha takımları bulunduğunu belirten Wemhoff, bu sayede servis kalitesinde haftada 500'ü aşkın iyileştirme aksiyonu alabildiklerini, yapılanmalarını müşteri profil ve beklentilerine göre oluşturarak, hizmet kalitesini en yüksek seviyede tuttuklarını anlattı.

Wemhoff, ''Bu bakımdan Vodafonu'u deneyen yeni abonelerimizin pişman olmayacaklarını rahatlıkla söyleyebiliriz'' dedi.

Kullandıkları sistemlerle ilgili de bilgi veren Wemhoff, hizmet kalitesi kapsamında cep telefonu operatörleri tarafından müşteri deneyimi yönetimi çözümleri arasında dünyada önde gelen bir sistem kullandıklarını anlatan Wemhoff, ''Türkiye'de sadece bizim kullandığımız Touchpoint, bu anlamda bir ilktir. Touchpoint müşterilerimizin deneyim kalitesinin her zaman ve neredeyse gerçek zamanlı olarak izlenebilmesine olanak tanıyor, müşterilerimizin karşılaştığı sorunların köküne inilerek çözülmesini sağlıyor'' diye konuştu.

-SELİM, İSPAT PEŞİNDE 25 BİN KM YOL YAPTI-

''Vodafone Çekiyor mu, Çekmiyor mu Selim İspat Peşinde'' reklam kampanyasının filmleri televizyon kanallarında yayınlamaya başlarken, filmlerde Şafak Sezer'in canlandırdığı Vodafone reklam karakteri Selim, Türkiye'nin dört bir yanını dolaşarak, İstanbul Yedikule Zindanları, Ankara, Antalya Kurşunlu Şelalesi, Bodrum'da Vodafone'un kapsama gücünü deniyor.

Toplantıda verilen bilgiye göre, reklam kampanyasının mekan araştırmaları ve ön çekimlerle birlikte katedilen yol 25 bin kilometreyi buluyor. 3,5 aya yayılan kampanya yaratım süresince 145 kutu film harcandı ve 10 günü aşkın çekim yapıldı.

Reklam çalışmalarıyla ilgili Şafak Sezer, ''Bizim için en önemlisi Vodafone aracılığıyla insanlarımızla iletişim kurabilmekti. Bunu da başardığımızı zannediyorum. Selim adına üzgün, kendi adıma çok mutluyum'' dedi.



Kategori : EKONOMİ